Krajane.cz - Belgie | Británie | Francie | Irsko | Kanada | Lucembursko | Německo | Nizozemsko | Nový Zéland | Rakousko | Řecko | Španělsko | Švédsko | USA
Basel - Basilej | Bern | Geneve- Ženeva | Lausanne | St.Gallen | Zürich - Curych
Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk de en
 
Stran: [1]   Dolů
 
Autor Téma: Těhotenství a mateřská ve Švýcarsku  (Přečteno 52154 krát)
akinorev92



Karma: 1
Příspěvků: 12



« : Září 20, 2013, 10:28:26 am »

Dobry den, prosim nekoho o radu, protoze sama si nevim rady.
Jmenuji se Veronika a rok ziji ve Svycarsku. Mam povoleni k pobytu typu B, protoze muj muz uz zde par let bydlel. Ja tu pracuji jako Kinderbetreuerin a ted jsem nastoupila k nove rodine, kde mam smlouvu zatim na rok. Jenze jsem se dozvedela, ze jsem tehotna a ted nevim, co mam dal delat? Zda to mam rici v praci hned, nebo po zkusebni dobe? Zda mi budou platit materskou, nebo to chodi jinak? Moc prosim o radu, protoze opravdu nevim, jak to ve Svycarsku s timto a v teto situaci chodi.
« Poslední změna: Září 20, 2013, 01:43:27 pm od David » Zaznamenáno
housenka



Karma: 0
Příspěvků: 10


« Odpověď #1 : Září 26, 2013, 08:45:04 pm »

Ahoj,
v první řadě by jsi měla vědět, že tady mateřská není. Je jen pár týdnů volna po porodu ( nevím přesně, nepracovala jsem tu), pak se musíš rozhodnout, zda chceš dál pracovat nebo zůstat doma s mimčem. Ale každopádně tu není žádná mateřská jak jsi zvyklá z čr.
Zaznamenáno
Juliska



Karma: 0
Příspěvků: 5


« Odpověď #2 : Říjen 02, 2013, 06:46:18 pm »

Ahoj, no kolegyna je tehotna a vravela, ze prve styri mesiace si doma a vraj dostavas nejaku cast platu ale potom uz nic. Viac neviem.
Zaznamenáno
Aria86



Karma: 3
Příspěvků: 202


« Odpověď #3 : Říjen 03, 2013, 06:16:13 am »