Krajane.cz - Belgie | Británie | Francie | Irsko | Kanada | Lucembursko | Německo | Nizozemsko | Nový Zéland | Rakousko | Řecko | Španělsko | Švédsko | USA
Basel - Basilej | Bern | Geneve- Ženeva | Lausanne | St.Gallen | Zürich - Curych
Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk de en
 
Stran: [1]   Dolů
 
Autor Téma: Konec povoleni - Migrations Amt  (Přečteno 25739 krát)
kralovna_nebes



Karma: 1
Příspěvků: 11



« : Leden 28, 2014, 09:27:57 pm »

Ahoj,

prosim o radu. Byla jsem ted ve Svycarsku studijne - v lednu mi skoncilo povoleni a ted jsem ve fazi hledani zamestnani. Pracovala jsem ve Svycarsku take v roce 2012, ale od roku 2013 jsem tam byla jako studentka na jehoz zaklade mi vydali povoleni.

Ted mi prisel dopis z Migrationsamt.
Nema nekdo nejaky tip, priklad, nepsal nekdo nejaky kecy aby mi dali povoleni na tri mesice ted? Mne slecna na Gemeinde vysvetlovala, ze to pujde jednoduse, ale ted se mi to tak nezda.

Poslu jim samozrejme potvrzeni o studiu - jeste studuji v cechach a delam ve Svycarsku vyzkum ke sve diplomove praci, potom vypis z uctu, take povidani o tom, ze bydlim u pritele...

Nema prece jen nekdo jeste nejaky tip?

Psali mi, ze chteji podklady od RAV - pokud tam jsem registrovana..to jeste nejsem, tak doufam, ze z toho nebude nejaky problem.
Diky za rady.
Pa J.
Zaznamenáno
michalpp



Karma: 12
Příspěvků: 234


« Odpověď #1 : Leden 29, 2014, 07:17:20 am »

Podle mne je relevantni

https://www.bfm.admin.ch/content/bfm/de/home/themen/fza_schweiz-eu-efta/faq.0016.html#a_0016

Podle toho linku by jsi mela by jsi mit narok na Lko na 6 mesicu, ktere by se na zadost dalo prodlouzit o dalsich 6. Netroufam si odhadnout, do jake miry bude takove zadosti vyhoveno,  ale na tech prvnich 6 mas podle mne narok. Za predpokladu, ze to prave ukoncene povoleni bylo opravdu studentske.