Krajane.cz - Belgie | Británie | Francie | Irsko | Kanada | Lucembursko | Německo | Nizozemsko | Nový Zéland | Rakousko | Řecko | Španělsko | Švédsko | USA
Basel - Basilej | Bern | Geneve- Ženeva | Lausanne | St.Gallen | Zürich - Curych
Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk de en
 
Stran: [1]   Dolů
 
Autor Téma: RE:"Ponuka-Vynalezy a Projekty"Inserat/de-version-hled.pracu,spolupracu..  (Přečteno 10110 krát)
Hugo579



Karma: 0
Příspěvků: 1


« : Duben 26, 2012, 10:02:12 am »

Zdravim vas vsetkych vo Switzerlande,

Hledam pracu, spolupracu alebo investora, ako strojny technik, mechanik..., Som autorom viacerych vynalezov a projektov, ktore su urcene, pre vyssiu bezpecnost ludi do roznych, technickych oblasti a pripravene na realizaciu do praxe. V pripade vasho zaujmu, vam mozem poskytnut ciastocne, nejake technicke informacie, na vas kontakt.

Tyka sa o tieto vynalezy a projekty :

1. "Rotacny spalovaci motor"-(3D-Animacia) Boeing Commercial Airplanes v USA)-stanovisko pozitiv.
2. "Tunelovy protipozarny bezpecnostny system"-(Vyskumny ustav dopravny,a.s. Zilina/SK)
3. "Energeticky zdroj tunelovej ekologickej energie"-(VUD.a.s.Zilina/SK)-2x stanovisko-pozitiv.
4. "Letecky protizrazkovy system"-vyssia rychlost, prenosu signalu z lietadloveho odpovedaca-      transpondera, oproti-TCAS I-II,(),-Min.Obrany-SK/-1x stanovisko-pozitiv,.
5. "Lodny zachranny bezpecnostny system"- vyssia bezpecnost, zachrany ludi na vode.
6. "Zachranny a bezpecnostny, plavecky pas" - Min.vnutra-SK - 1x stanovisko-pozitiv.
7. "Protetika umelej pohyblivej nohy"- dokonala konstrukcia, vyhodna pre vyssiu, sportovu cinnost.
8. "Elektromobil - samostatny, dobijaci bateriovy system", ktory uz nie je zavisly na dobijani baterie, pocas jazdy v dobijacich staniciach.
9. "Obranny a proti-utocny,bezpecnostny system/PC-automatic", urceny pre ochranu a bezpecnost, vyznamnych ludi a osobnosti, statnikov a politikov, Ministerstvo obrany a policiu...,
10."Ekologický zdroj pitnej vody bez podzemného prameňa"-pre oblasť Afrika/púšť Sahara,             a podobné vo svete, ohrozené oblasti, ktoré sú bez pitnej vody, prípadne, (teoretický), aj pre kozmonautov, počas pobytu vo vesmíre.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vo Switzerlande som uz prilozitostne pracoval, ako restaurator pre Antik-möbel, starozitnosti,nabytok, a hudobne nastroje-(husle,violoncelo,kontrabas..), dokazem sa uplatnit,    ako instruktor pre lyziarov-juniorov - zaciatocnikov, ale aj pre  vyssie vekove kategorie,
hokejistov-juniorov, rekonstrukcia historickych domov, komplet-pri vystavbe domov a pod., pripadne-prestavba starych, ale aj historickych automobilov-veteranov.

V pripade, pokial by ste niekto z vas o niecom vedeli, alebo mali pre mna vhodny, pracovny kontakt, prosim odpiste mi tu, vo "Switzerland.cz", pripadne na E-Mail.

Diky za postreh na tento inzerat a vam vsetkym,(CZ-SK),prajem vo Swiss, vela uspechov a stastia.

S priatelskym pozdravom,
 
Hugo579  

P.S. : Hobby - "Auto,bicylel,lyze,hokej,turistika,/gitara,klavir..."
         Jazyky - rusky,nemecky,anglicky.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Inserat - (de-version)

Ich bin Maschinentechniker und Maschinenmechaniker, Autor mehrere Erfindungen und Projekte, die insbesondere zur Erhöhung der Sicherheit  in verschiedenen Bereichen  dienen würden.         Ich suche einen Investor, einen Job oder einen Partner für Zusammenarbeit.  Einem Interessenten könnte ich gemäss einer Vereinbarung technische Informationen zustellen.

 Es handelt sich um die Folgenden Erfindungen und Projekte:

1. "Rotations-Verbrennungsmotor" – positive Beurteilung durch die Gesellschaft Boeing Commercial Airplanes
2. "Tunnel-Feuerschutz-Sicherheitssystem" – positiv beurteilt durch das Verkehrsforschungsinstitutt in Zillina, Slowakische Republik
3. "Ökologische Energiequelle im Tunnel" – von demselben Institut positiv beurteilt
4. "Flug-Antikollisions-Sicherheirssystem" – schnellere Signalübertragung aus dem Transponder im Vergleich zu TCAS I + II, positive Stellungnahme des Slowakischen Verteidigungsministeriums
5. "Schiffrettungs-Sicherheitssystem" – höhere Sicherheit bei Rettung von Menschenleben             6. "Rettungs- und Sicherheitsschwimmweste" – positive Stellungnahme des Innenministerium der Slowakischen Republik positiv
7. "Bewegliche Beinprothese" – optimale Konstruktion, Vorteile bei sportlichen Aktivitäten
8. "Elektromobil mit selbständig nachladender Batterie"- Batterieafladung  an Ladestationen nicht nötig.
9. "Abwehr- und Gegenangriff-System, Sicherheitssystem/PC-Automatic"- für Schutz und Sicherheit prominenter Persönlichkeiten
10. "Ökologische-Trinkwasser-Ressource, ohne unterirdische Wasserquelle" – für Wüstengebiete, für Kosmonauten im All

Ich arbeitete bereits kurze Zeit in der Schweiz als Antik-Möbel-Restaurator und Restaurator von Musikinstrumenten. Ich könnte auch als Skilehrer-Instruktur für Anfänger und Fortgeschrittene sowie als Trainer junger Eishockey-Spieler tätig sein. Ich könnte auch eingesetzt werden bei der Rekonstruktion historischer Bauten, auch bei Bau- und Rekonstruktion von Häusern im Allgemeinen. Ebenfalls bei der Reparatur alter Automobile-Veterane.

Wenn jemand von Ihnen für mich einen geeigneten Kontakt vermitteln würde, bitte um Motteilung an meine E-Mail-Adresse.

E-Mail: j.lukac.jr[at]gmail.com

Vielen Dank für die Beachtung meines Inserats

Freundliche Grüsse,

Hugo579

« Poslední změna: Červenec 12, 2013, 12:13:52 pm od Hugo579 » Zaznamenáno
Stran: [1]   Nahoru
 
 
Skočit na:  

Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!

Impressum (Pravidla stránky) | Kontakt | Switzerland.cz © 2024


Zahnarzt München |