Krajane.cz - Belgie | Británie | Francie | Irsko | Kanada | Lucembursko | Německo | Nizozemsko | Nový Zéland | Rakousko | Řecko | Španělsko | Švédsko | USA
Basel - Basilej | Bern | Geneve- Ženeva | Lausanne | St.Gallen | Zürich - Curych
Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk de en
 
Stran: [1]   Dolů
 
Autor Téma: Jak se-vám-žije v Mnichově ?  (Přečteno 21802 krát)
Iwa



Karma: 0
Příspěvků: 2


« : Listopad 08, 2007, 05:07:31 pm »

Ahoj, moc by mě zajímalo, jak se dnes žije v Německu-v Mnichově. Dělám na projektu, který se zajímá o životní úroveň Čechů v Mnichově, co tam dělají atd. Studuji němčinu v Brně ,a tak mě napadlo se pokusit s několika z vás naváza kontakt- tedy kdyby jste byli ochotni mě zodpovědět několik doufám srozumitelných otázek. Moc by jste mě pomohli. Děkuji všem, kteří mě odepíší. Můžete psát až do konce listopadu,případně na mou adresu: Iwak[zavináč]seznam.cz
díky Iva Mrknutí

-------------

Otázky k Mnichovu:
1.    Proč, z a jakým účelem jste jeli do Mnichova?
2.    Byla to cesta plánovaná nebo neplánovaná?
3.   Co bylo účelem vaší cesty?
4.   Jaké jste měli pocity  před odjezdem?
5.   Jaké byly vaše první dojmy z nového prostředí?
6.   Jaká byla znalost vaší němčiny?
7.   Jaké jste zvolili ubytování a proč? Případně můžete uvést cenu za ubytování.
8.   Navštěvovali jste kurzy němčiny,jak dlouho?,dosažené certifikáty.
9.   Přibližně za jak dlouho jste se našli nové přátele a koho? Národnost.
10.   Pracujete nebo studujete? Kde/co konkrétně?
11.   Pozorujete jiné chování k Čechům a k Němcům ze strany Němců?
12.   Pociťujete nějaký rozdíl v životní úrovní Čechů a Němců?
13.   Kde a jak trávíte volné chvíle?
14.   Co byste svým známým doporučili v Mnichově? Památky, co je charakteristické pro Mnichov.
15.   Co vás příjemně nebo nepříjemně překvapilo Mnichově?
16.   Chcete zůstat v Mnichově napořád? Proč?
17.   Našli jste si zde přítele, přítelkyni- Němku, Češku?